Uw winkelwagen bevat geen artikelen.
Klachten
Klantenservice
Indien u vragen en/of opmerkingen heeft over onze dienstverlening neem dan alstublieft contact met ons op via de klantenservice. Dit kan telefonisch via 06-12239079. Onze medewerkers zullen u graag te woord staan.
Schriftelijke Klacht
Heeft u na het contact met de klantenservice een niet verholpen klacht? Dan kunt u schriftelijk uw klacht indienen. Stuur daarbij uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, bestelnummer en indien van toepassing uw rekeninggegevens.
U kunt uw klacht sturen naar:
- Ruttmans, de glutenvrije wereld
- T.a.v. Afdeling klachten
- Hoorn 96
- 6713 KR Ede
Zodra wij uw brief hebben ontvangen zullen wij u berichten. Onze definitieve reactie op uw klacht ontvangt u uiterlijk binnen 7 dagen na het moment van ontvangst.
Geschillencommissie
Wij streven er naar om samen met u te komen tot een tevreden afhandeling van uw klacht. Mocht u echter van mening zijn en blijven dat onze communicatie in zijn geheel niet zal leiden tot een voor u vruchtbare oplossing dan kunt u een geschil indienen bij de onafhankelijke geschillencommissie. Meer informatie hierover is te vinden op de webpagina van Webwinkelkeur.