0318 306303

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Subtotaal: € 0,00

Klachten

Klantenservice

Indien u vragen en/of opmerkingen heeft over onze dienstverlening neem dan alstublieft contact met  ons op via de klantenservice. Dit kan telefonisch via 06-12239079. Onze medewerkers zullen u graag te woord staan.

 

Schriftelijke Klacht

Heeft u na het contact met de klantenservice een niet verholpen klacht? Dan kunt u schriftelijk uw klacht indienen. Stuur daarbij uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, bestelnummer en indien van toepassing uw rekeninggegevens.

U kunt uw klacht sturen naar:

  • Ruttmans, de glutenvrije wereld
  • T.a.v. Afdeling klachten
  • Hoorn 96
  • 6713 KR Ede

 

Zodra wij uw brief hebben ontvangen zullen wij u berichten. Onze definitieve reactie op uw klacht ontvangt u uiterlijk binnen 7 dagen na het moment van ontvangst.

 

Geschillencommissie

Wij streven er naar om samen met u te komen tot een tevreden afhandeling van uw klacht. Mocht u echter van mening zijn en blijven dat onze communicatie in zijn geheel niet zal leiden tot een voor u vruchtbare oplossing dan kunt u een geschil indienen bij de onafhankelijke geschillencommissie. Meer informatie hierover is te vinden op de webpagina van Webwinkelkeur.